ГАРАНТІЯ

НА ЯКІ ТОВАРИ НАДАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ?

Гарантія надається на термін від 3 до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії Ви можете уточнити у представника нашого кол-центру, якому зателефонуйте або у якого замовте зворотний зв'язок. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон "Neo24".

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Покупець самостійно несе відповідальність за зовнішній вигляд і комплектацію товару після його отримання від продавця.

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ?

Для вирішення питання стосовно гарантійного обслуговування відправляйте Вашу заявку на електронну пошту: info@neo24.ua

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  1. модель;
  2. гарантійний термін;
  3. дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін виконання гарантійного обслуговування визначається в залежності від складності ремонту і становить від 7 до 30 днів (без урахування часу, необхідного для доставки товару в сервісний центр і назад). У випадках неможливості ремонту силами українського сервіс центру, або за відсутності запчастин, термін ремонту може збільшитися, але не більше ніж на три місяці.

Я МОЖУ ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам ст. 9 п. 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів";, споживач має право на обмін товару протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Товари належної якості, що не підлягають обміну (поверненню): продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НЕ МОЖЕ ВІДРЕМОНТУВАТИ МІЙ ТОВАР В ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний.

ДЛЯ ЦЬОГО, БУДЬ ЛАСКА, НАДАЙТЕ НАМ:

  1. товар з повною комплектацією;
  2. гарантійний талон;
  3. документ підтверджує оплату;
  4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  1. порушена збереження гарантійних пломб;
  2. є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  3. порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  4. було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  5. неправильно заповнений гарантійний талон;
  6. серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА НАСТУПНІ НЕСПРАВНОСТІ:

  1. природний знос або вичерпання ресурсу;
  2. випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  3. пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  4. пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  5. ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  6. пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  7. програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу.

Гарантійні зобов'язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюються на перераховані нижче приналежності, що входять до комплектації товару, якщо їх заміна не пов'язана з розбиранням виробу:
а) пульти дистанційного керування, елементи живлення (батарейки), освітлювальні лампи;
б) сполучні кабелі, антени, і перехідники для них, навушники, мікрофони, пристрої «хендс-фрі» (гарнітури); носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням і драйверами, карти пам'яті), зовнішні пристрої введення-виведення і маніпулятори;
в) чохли, сумки, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристосування, інструмент, документацію, що додається до виробу;
г) на програмне забезпечення (ПО) і драйвери, що поставляється в комплекті з виробом на носіях інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись ПО, встановленим на накопичувач на жорстких магнітних дисках), а також на необхідність перевстановлення та налаштування ПО, за винятком випадків, коли дана необхідність викликана недостатком виробу, які виникли з вини Виробника.


 Додатково для:
 д) холодильників: на поглиначі запахів, очищувачі повітря (біодезодоратори), фільтри, полиці, ящики, підставки та інші ємності для зберігання продуктів;
е) мікрохвильові печі, духові шафи і варильні панелі: на тарілки, решітки, блюда, листи, кришки, чистячі скребки і розсікачі конфорок;
ж) пилососи: на шланги, трубки, щітки, насадки, пилозбірники, фільтри;
з) пральні і посудомийні машини: на шланги для підведення води;
і) кондиціонери і кухонні витяжки: фільтри;
к) принтери і МФУ: картриджі і деталі, що мають обмежений ресурс (ролики захоплення, подачі (протягання) паперу, гальмівні майданчики, фьюзер і т.п.) в разі вироблення їх ресурсу. Перелік таких деталей і їх ресурс вказаний у Інструкції користувача для кожної конкретної моделі. Їх заміна здійснюється уповноваженими сервісними центрами на оплатній основі.

 

Отримати відповідь, що стосується гарантійного або сервісного обслуговування, Ви можете надіславши листа на електронну адресу: info@neo24.ua